Van drie kapiteins naar twee: tijd voor een nieuwe koers! Mr. Tineke Castelein en Mr. Fransisca Spa van MOOK de Notaris zetten mij aan het roer bij de naamswijziging van hun notariskantoor in Surhuisterveen en Buitenpost.
Propositie en kernwaardes
Als notariskantoor verkoop je geen testamenten of samenlevingscontracten, je verkoopt zekerheid en vertrouwen. De belofte dat klanten zaken ‘zeker weten!’ goed geregeld hebben, in combinatie met kernwaarden als lokaal, duidelijk en vriendelijk, vertaalde zich in een nieuwe bedrijfsnaam: Sekuer Notarissen. Sekuer is Frysk voor nauwkeurig.
Rebranding
Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo. We stapten af van hoekige vormen en kozen voor dynamiek en sier. Vormgever Jil heeft voor Sekuer een eigentijds, stoer en vrouwelijk logo ontworpen. Nuchter met een kn!poog, zeker weten!
Projectmanagement
Een rebranding heeft veel voeten in de aarde. Je begint natuurlijk met het bord aan de gevel, vlaggen, visitekaartjes, website … maar denk je ook aan je Word-sjablonen, facturatieprogramma, koffiekopjes en documentenmappen? Het proces van de omzetting heb ik van a tot z begeleid.
Animatie MOOK de Notaris Website Sekuer Notarissen
Hoort jouw case hierboven?
Of twijfel je? Laat het me in beide gevallen weten. Ik help je verder.