Van drie kapiteins naar twee: tijd voor een nieuwe koers! Mr. Tineke Castelein en Mr. Fransisca Spa van MOOK de Notaris plaatsten mij aan het roer bij de naamswijziging van hun notariskantoor.
Propositie en kernwaardes
Als notariskantoor verkoop je geen testamenten of samenlevingscontracten, je verkoopt zekerheid en vertrouwen. De belofte dat klanten zaken ‘zeker weten!’ goed geregeld hebben, in combinatie met kernwaarden als lokaal, duidelijk en vriendelijk, vingen we in een nieuwe bedrijfsnaam: Sekuer Notarissen. Voor de niet-Friezen onder ons: Sekuer is Frysk voor nauwkeurig.
Rebranding (oftewel: een nieuwe huisstijl)
Bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo. We stapten af van hoekige vormen en harde kleuren, tijd voor dynamiek, vrouwelijkheid en sjeu. Het nieuwe logo, in net-niet zwart en net-niet oranje is door Jil Potma ontworpen. Zie jij de kn!poog?
Projectmanagement
Een rebranding heeft veel voeten in de aarde. Je begint natuurlijk met het bord aan de gevel, vlaggen, visitekaartjes, website … maar denk je ook aan je Word-sjablonen, facturatieprogramma, koffiekopjes en documentenmappen? Het proces van de omzetting is van a tot z door mij begeleid.
Continuïteit in communicatie
Maandelijks verzorg ik voor Sekuer Notarissen de digitale nieuwsbrief. Ook onderhoud ik hun website en handel ik diverse communicatietaken op afroep af. Regelmatig sparren we over nieuwe mogelijkheden en kansen op marketinggebied. Zodat Sekuer Notarissen weet dat ze goed bezig zijn!
Animatie MOOK de Notaris Website Sekuer Notarissen
Hoort jouw case hierboven?
Of twijfel je? Laat het me in beide gevallen weten. Mijn Succesplanner (#nonspon)en ik plannen je graag in.